Hedef kitlenizi ayrıntılı bir şekilde kategorize edebileceğiniz Linkedin reklamları ile, markanıza nokta atışı reklamlar yapabilirsiniz.
Linkedin, profesyonel iş dünyası tarafından kullanılan en büyük sosyal medya platformudur. Özellikle iş dünyasında çalışanların, diğer kişiler ile iletişime geçebilecekleri ve tecrübelerini paylaşabilecekleri oldukça faydalı bir mecradır.
Kariyer kavramı, sürekli değişen ekonomik göstergeler ve teknolojik trendler doğrultusunda, insanoğlunun en büyük problemlerinden biri oldu. Bu anlamda Linkedin kurulduğu günden bugüne (2003 ) , iş arayanların, iş verenlerin, profesyonel iş insanlarının, stajyerlerin vs gibi toplamda 600 milyonun üzerinde kişinin bir araya geldiği bir platform haline geldi.
Sosyal medya, hepimizin de bildiği üzere özellikle Y ve Z kuşakları tarafından yoğun olarak kullanılıyor. Bu kitlelerin ortak özelliği, kariyer kaygısı olunca, dünden bugüne Linkedin kullanımı da artış gösterdi. Geçmişte kariyerinde zirve yapmış önemli iş insanlarına ulaşmak çok zordu.
Özellikle B2B alanında ve detaylı hedeflemede oldukça iyi performanslar elde edebileceğiniz Linkedin reklamları ile, markanızın satışlarına ve bilinirliğine katkıda bulunabilirsiniz. Son derece niş hedef kitle gösterimleri ile algı yönetiminde ve marka farkındalığı anlamında önemli faydalar elde edersiniz.
Hedef kitlenizi seçerken;
gibi bir çok hedefleme seçeneği, Linkedin’i markanız veya ürününüz için en iyi dijital pazarlama seçeneklerinden birisi haline getiriyor.